מורה יקרה, תנוחי. או למה המקוון צריך קצת פחות

הפוסט הזה נכתב בתחילת ההיסטריה של הקורונה. הוא רציני ומיועד לחברותי / אחיותי המורות. מי שלא, ממש אפשר לדלג. ומי שלא תגיע לסוף: בריאות ואושר לכל.???בוקר טוב להורסות, להרוסות, לשחוקות, לחרדות, לרגועות, לקופצות, למצחיקניות, לבוכות ולמבולבלות.כן, בוקר טוב. אנחנו עדיין כאן אז זה טוב.זה הפוסט הכי ארוך שפרסמתי אי פעם בפייסבוק והוא מסכם לי את השבוע […]
WhatsApp us 