למה ככה? או למה התחלתי ללמד אנגלית בשיטת ITT

לפני שנים רבות, כשפליירים בתיבות הדואר היו הדרך המקובלת לפרסם, הדפסתי פלייר וכתבתי שאני מלמדת בשיטת ITT. למה? כי זה עושה רושם. כי אנשים מעריכים קיצורים באנגלית. כי אנשים מעריכים שיטות. אמרתי לעצמי שאם מישהו ישאל מה זה אני אגיד משהו כמו: Integrative Teaching Technique או Integrative Terrific Teaching או אם ממש להתפרע Intergalactic Thoughtful […]
WhatsApp us 